Tuesday, March 30, 2010

BERDARAH

Hari ni sedih betul.....huhu. Pagi-pagi aku terbangun sebab terasa sakit perut sangat-sangat. Memulas-mulas. Aku sangka senggugut (sebelum ni x pernah senggugut, agak2 je). Bila masuk toilet, darah membuak-buak, berketul-ketul sampai habis merah toilet bowl. Aku heran jugak. Agaknya lepas anak 2 ni aku terkena senggugut kot. Aku pun buat selamba, nak bersiap masak2 bekalan Najihad ke rumah pengasuh.

Sedang bersiap-siap aku terbatuk-batuk (aku memang x sihat, selsema, batuk, sakit tekak). Tetiba rasa cam ada benda tersembul keluar. Aku pun pi check kat toilet.

Huhu....Ada satu la satu ketul cam perut ikan terkeluar. Adakah aku ni keguguran? Waaaaaaaa!!! Gugur lagi ke? Da masuk 3 kali da ni. Sedihnya...

Ada sesiapa tau tak, betul ke aku keguguran? Picture kat bawah tu aku sempat snap lg. Sori, sesiapa yang geli nk tengok jangan tengok ye. Ada sesiapa nk komen? Silalah bagi pendapat anda ye...TQ

p/s : Nk pi hospital ni nak confirm kn.


1 comment:

  1. salam cikgu,
    kalau ikut yang di ketahui ini namanya kandungan anggur.. cikgu mengandung tapi kandungan itu tak boleh jadi janin.. itu sebab cikgu selalu gugur. Cikgu perlu ke hospital untuk mendapatkan rawatan pakar dan ceritakan masalah cikgu..

    ReplyDelete