Thursday, April 1, 2010

TERIMA KASIH KAWAN



Hari ni member-member datang visit aku sakit
yang x berapa nk sakit. hi3! Geng terjah deorang ni.
x de signal pun nk dtg.

aku pn tgh nk bersiap pi kuar cr mkn kt luar.
Najmi plak suruh aku masak beehun sup.

Tengah masak kt dapur, aku dgr sayup2 je
suara orang bg salam.

Masuk!masuk! masuk!
Masuklah dalam 'Sepah cottage ku yg indah ini' he3!!
sori kengkawan x de minum2, makan2,

Pi kedai moksu, hubby beli mknn siap2
(bukan untuk aku pun, aku kn pantang. Untuk diri dia & anak aku)

Balik umah, Najmi pun makan beehun sup yg x sempat
dia mkn masa kengkawan dtg td. aku mkn sup ngan
nasi je laaa...huhu! sedapnya hubby ku melantak lauk kedai moksu.
x adil ni!...

Buat aku kempunan ek!
huaaaaa.....

p/s : TQ kengkawan sudi jengah aku kt umah yg dah x terurus ni..hu3!!

No comments:

Post a Comment