Thursday, February 4, 2010

KENAPA TAK BOLEH SIGN IN????

Baru-baru ni, cuak betul rasanya. Bukan sebab buat salah kat siapa-siapa pun tp sebab tetiba tak boleh nak sign in ke blogger account sendiri.Punah harapan nak buat new entry/new post hari tu. huhu....Nak edit mana-mana yang patut pun tak boleh la masa tu. Apa yang keluar bila klik kat sign in? Ha ah. Benda ni......
(klik to view bigger size).


Lalu tak tentu arah la hidup ini....mandi tak basah, makan terlalu(hehe bkn x lalu, terlebih pulak), tak tidur-tidur menggodek sana, menggodek sini. Tertanya-tanya ape la salah aku ek!

Kalo dibaca/diteliti kat mesej tu, katanya somebody is trying to impersonate the site. Wah! Kes berat ni. Kalo iyelah kan, ada 2 plak blog ni yang akan sama dan mengelirukan orang lain (x tau yang mana ori, yang mana copycat). Tapi betul kah itu yang terjadi? Jeng!jeng!jeng! Suspen tul masa nak settle problem nih!

Fuh! godek punya godek, terjumpalah benda ni. Sebenarnya aku tanya kat pakcik google la ape lagi....jom tengok ape yang aku jumpa. Penemuan yang amat mengejutkan bagi new blogger macam aku ni. Hihi..

Sebenarnya ada empat keadaan yang mana menyumbang kepada
CONNECTION UNTRUSTED NI :

PERTAMA :


KEDUA :


KETIGA :


KEEMPAT :


Bila aku klik kat technical details
keluar lah macam kes yang KEMPAT
(macam kat atas tuh!)

Rupa-rupanya aku salah setting time and date kt laptop. kueng3!!!
Mati-mati ingatkan itu kerja penggodam.
macam-macam aku dah hamun penggodam. Hahaha...
rupanya salah sendiri. Maapla yew!

5 comments:

  1. xpe,
    belajar dari pengalaman,
    kita pun belajar sama...

    ReplyDelete
  2. ada seorang rakan blogger yg menghadapi masalah yg sama. Rujuk kepada http://dalilahjournal.blogspot.com.

    ReplyDelete
  3. Daddy Zuki, sy da bukak blog tu tp x pahan i ape pun. Tu blog orang mexico ke? huhu

    ReplyDelete
  4. :) "The Clock tick, the time never stops, never ending race, no winners but too many losers...", TQ for the visit.

    ReplyDelete